Oglašavanje
U toku mjeseca juna i jula 2020.godine, CINEA Drive-in Cinema Sarajevo je dospio do 3000 direktnih korniska i ukupan regionalni reach od preko 3 miliona ljudi. Zadovoljstvo ne kriju naši klijenti, neke od najvećih kompanija i firmi u BiH kao što su: BH Telecom, Addiko Banka, Calsberg BH, Importane Centar, Sarajevski kiseljak i drugi.
Zašto se oglašavati na CINEA Film Experience?
Oglašavanje na platformi film.cinea.ba
Zašto se oglašavati na CINEA Film Experience?
Drive-in Cinema Sarajevo je najposjećeniji događaj u 2020. godini, koji je u dva naavrata privukao preko 3000 posjetilaca u 10 dana održavanja. Drive-in Cinema Goražde za samo jednu noć okupio je preko 200 posjetilaca. Mogućnosti oglašavanja u sklopu CINEA Film Experience programa su raznovrsna i kreirana shodno potrebama klijenata.
- Zainteresovanost publike za Drive-in Cinema je ogromna, a karte za ovakve događaje su rasprodane još 15 dana prije početka programa
- Drive-in kino predstavlja sjajnu platformu za komunikaciju sa potencijalnim korisnicima u doba pandemije korona virusa
- Naši partneri su mjerenjima i analizom kampanje utvrdili konkretan i jako pozitivan efekat nakon oglašavanja Drive-in kinu u Sarajevu i Goraždu
- CINEA za svakog klijenta posebno može kreirati posebnu kampanju u sklopu kina uključujući aktivacije, nagradne igre, posebna brendiranja isl.
Više od 80%
Posjetilaca na Drive-in kinu pogleda kompletan marketinški blok pred projekciju filma, a mi vodimo računa da marketinški blokovi ne traju predugo i da goste zadržimo "budnima".
5.6 miliona
Ljudi je putem društvenih mreža i medija saznalo i pratilo dešavanja na sarajevskom Drive-in kinu, u čijem su izvještaju i video prilozima zastupljeni i partneri projekta i klijenti koji se oglašavaju
Već 1.2 miliona
Ljudi je putem društvenih mreža i medija saznalo o jesenjoj turneji CINEA Drive-in kina, a zabilježili smo u 12 dana rada naše web stranice preko 14.000 unikatnih posjetilaca i više od 110.000 učitavanja stranica.
Najveći i najsposjećeniji
Kulturni i filmski događaj u Bosni i Hercegovini u 2020. godini je Drive-in Cinema Sarajevo.
Više od 3000 ljudi
Će pratiti filmove u sklopu Drive-in Cinema Goražde, Zenica i Mostar u sklopu jesenje turneje u dobi od 22-35 godina.
Oglašavanje pred filmove u sklopu Drive-in Cinema programa
Oglašavanje u sklopu CINEA Film Experience podrazumjeva emitovanje video spotova, telopa ili radio reklama u sklopu naših kina, prije projekcije filma.
Zavisno od ponude, promo spot klijenta može trajati mnimalno 20 i maksimalno 60 sekundi.
Ponude za oglašavanje se mogu sačiniti za jedan grad u kojem CINEA organizuje Drive-in Cinema programe ili za sve gradove zajedno, za što se klijentu odobrava popust.
Ponudu i cijenovnik oglašavanja pred filmove u sklopu Drive-in Cinema Mostar i Zenica pronađite na ovom linku.
Pregled dosega do publike i direktnih korisnika za Drive-in Cinema programe
Drive-in Cinema programi | OBJAVE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA | OBJAVE U MEDIJIMA | DIREKTNI KORISNICI - POSJETIOCI |
GORAŽDE | CCA. 700.000 | CCA. 300.000 | 300 |
ZENICA | CCA. 900.000 | CCA. 500.000 | 600 |
MOSTAR | CCA. 1.000.000 | CCA. 800.000 | 800 |
SARAJEVO | CCA. 3.000.000 | CCA. 1.000.000 | 800 |
KONJIC | CCA. 150.000 | CCA. 50.000 | 500 |
Oglašavanje pred filmove u sklopu platforme film.cinea.ba
Drugi način oglašavanja je putem naše web stranice cinea.ba i film.cinea.ba gdje je dostupno preko 50 filmova besplatno.
CINEA svojim klijentima i partnerima nudi mogućnost oglašavanja pred filmova te u toku filma - tokom jednog film break-a.
Cijenovnik oglašavanja u sklopu ove platforme biće dostupan u mjesecu oktobru 2020. godine.
Pregled planiranog broja pregleda i ukupan broj posjeta na platformi ondemand.CINEA.ba za prvih 5 mjeseci projekta
CINEA Online videoteka | Broj filmskih naslsova | Broj gledalaca | Ukupan broj posjeta stranice |
Novembar | 35 | CCA. 17.000 | CCA. 135.000 |
Decembar | 35 | CCA. 25.000 | CCA. 160.000 |
Januar | 40 | CCA. 60.000 | CCA. 180.000 |
Februar | 40 | CCA. 70.000 | CCA. 150.000 |
Mart | 60 | CCA. 50.000 | CCA. 120.000 |